14 marca 2013

start blogging!

Od kilku miesięcy w mojej głowie była tylko jedna myśl.. założyć bloga. No i się stało.Przełamałam się, nabrałam weny, dostałam po prostu dużego powera. Milion pomysłów na posty i ogólnie na bloga. Sprawdzi się? zobaczymy. To wszystko zależy od Was, no bo przecież ktoś tu musi mnie motywować :-) Nie będę się tu za bardzo rozpisywać bo nie widzę takiej potrzeby, napiszę tylko że będzie to blog lifestylowy. Z czasem dowiecie się więcej.

Zapraszam jutro na nowy post :)


9 komentarzy:

  1. 3mam kciuki za Twoją przygodę z blogowaniem.
    Powodzenia!
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Napisze szczerze, że mało ich będzie ponieważ to blog bardziej lifestylowy niż modowy :) Ale postaram się jak najczęściej publikować posty z outfitami :)

      Usuń
  3. w takim razie powodzenia:) ja obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :)
    Będę obserwować :D

    OdpowiedzUsuń